2013. szeptember 20., péntek

Leleplezés


Elkéstem - vagy a naptárat nem ismerem, vagy a fejem nincs a nyakamon, vagy az életem sincs a helyén, de valamit csúfosan elhibáztam: a tegnapi leleplezés mára csúszott.
Ezt rettentően sajnálom, kizárólagosan az én hibám, így az azóta érkezett pontokat természetesen elfogadom, az eredményhirdetés pedig - ha nem mutatom a hozzá nem értésemnek újabb tökéletes jelét - a tervezett időben lesz majd.

Így tehát a Shiva Lingam kihívás utószavazását lezárom, egyúttal lerántom a láthatatlanná tevő köpenyt a csapattagok műveiről:



Spinell csapat:

Diana99: Lelkek útvesztője
Hamiltonfan: Royal flush
Kyraper: Nélküled, nélkülem...
Mariann: Add a szíved
rosemalfoy: Játék a törvénnyel
Saszta: A feloldozás ára
WitchCat: Monster I have become

Wentrax sajnos nem küldött be a szabályoknak megfelelő történetet, így póttörténet született Hamiltonfan tollából, A hív szerelmes címmel.


Borostyán csapat:

Adrienn1019: Broken
Anne Elliot: Végzeted az őrült író tollából
Endra: Beforratlan sebek
Lilcsyke: Játszószobák
votiv: Fekete cseresznye
woolfe: Csak azért, mert kívánlak
zoisit: Laponként közelebb hozzád

Snakey még bőven a félidő előtt feladta a kihívást (ezért engedélyeztük számára a pontozást), így Endra és zoisit közös munkájából született az Éjfél című történet.

A végeredménnyel hamarosan jelentkezem, addig is köszönöm minden hű olvasó, kritikaíró és a legcsodálatosabb írócsapatok figyelmét!

Sheraphine & heloise

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a Szervezőknek, hogy lehetővé tették számomra a kihíváson való részvételt. Nagyszerű alapot adtatok nekünk, a szervezés is remek volt, öröm volt írókén jelen lenni.

    Köszönöm a csapatnak is ezt a pár hónapot, ahogy a Borostyán csapatnak is a részvételt, kiváló "ellenfelek" voltatok! ^_^

    Pusz Mindenkinek! <3
    Kyra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kyraper!

      Örülök neki, hogy jól érezted magad itt Nálunk, és ha esetleg úgy döntenénk, hogy ismét megrendezzük majd a jövő év folyamán, akkor újból velünk tartasz majd :)

      Sheraphine & heloise

      Törlés
  2. Én is hálásan köszönöm, hogy lehetőségem volt megírni ezt a történetet és a pórtörténetben megalkotásában is részt vehettem. Nagyon izgalmas volt eljátszani a gonosz Harryvel és figyelni, milyen lehetőségek rejlenek benne.

    Mind a saját és a csapattársaknak sok-sok sikert kívánok!
    Köszönöm és puszillak titeket: Zoisit

    VálaszTörlés
  3. Halifali!

    Na, akkor már én is jövök :DDD Sok sikert mindenkinek, és köszönöm, hogy részt vehettem a kihíváson, és megismerhettelek titeket, illetve megint írhattam egy jóóó hosszú ficet, amivel kiboríthatom az olvasókat. x"D

    Szép estét :3
    Lilcsyke

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm, hogy részt vehettem, nagyon jól éreztem magam. ^^ És ezer köszönet a szervezőknek a remek kihívásért, igazán remek volt. :)
    Sok sikert mindenkinek!
    Diana

    VálaszTörlés
  5. Hello!
    Én is nagyon köszönöm mind a szervezőknek, mind a csapattársaimnak ez elmúlt időszakot. Mint első kihívásozónak nagyon nagy élmény volt :)
    Remélem az olvasók is annyira kedvüket lelték a történetekben, mint mi a megírásukban. Sok sikert mindenkinek :)
    Adrienn1019

    VálaszTörlés